Translate

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΑΤΑΡΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ

Στείλετε στο leonidasorf@gmail.com ένα κομμάτι από κάθε νέα έκδοση σας και θα το αναρτώ .

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Τι Είμαι (του Κώστα Χελμού)



Είμαι η παρέα της ταβέρνας στη γειτονιά μας .
Είμαι ο δικός σας όρκος και των άλλων ,
ο λυγμός του πληγωμένου τριαντάφυλλου ,
το περιστέρι της ειρήνης και το ψιμύθιο .
Είμαι ένα δάσος από χέρια υψωμένα
που μουντζώνουν τη βουλή και τους πολιτικούς .

Είμαι τα φύλλα της βραδινής εφημερίδας
που καίγονται στη φτωχική καμαρούλα
να ζεσταθούν τα παιδιά που κρυώνουν ,
η ψαλμωδία της μικτής χορωδίας ,
η οκτάβα που ανθίζει στο στήθος μου .

Είμαι αυτό που εσείς θέλετε να είμαι .
Η Ελλάδα ο Έλληνας με καρδιά την Αθήνα .

Κώστας Χελμός  


Και αφού φίλος μου ο ποιητής χάρισε το ποίημα του σ εμένα , με την άδεια του , εγώ με τη σειρά μου  το χαρίζω στις λαϊκές συνελεύσεις της Πλατείας Χαλανδρίου , του Δήμου του .

Τον παραφράζω όμως λίγο και θα γράψω για λογαριασμό μου . «Είμαι η Ελλάδα ο Έλληνας με την καρδιά σε κάθε ΠΛΑΤΕΙΑ .»

Δεν υπάρχουν σχόλια: