Translate

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΑΤΑΡΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ

Στείλετε στο leonidasorf@gmail.com ένα κομμάτι από κάθε νέα έκδοση σας και θα το αναρτώ .

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Ο Φίλος , ο γιατρός και το φακελάκι .

"Ο Φίλος , ο γιατρός και το φακελάκι ."

Φίλε Τάκη είναι η τέταρτη φορά σε 12 μέρες που ο αδελφικός σου φίλος (όπως τον λες ) ο χειρούργο σου , αναβάλει για κάποιο λόγο να σε βάλει στο χειρουργείο . Τι έγινε πάλι σήμερα , γιατί λέει ότι δεν θα σε χειρουργήσει ; Όχι φίλε μου ο προβολέας του δεύτερου χειρουργείου δεν χάλασε και τα δύο χειρουργεία κάτω λειτουργούν κανονικά , κατέβηκα και ρώτησα . Είμαι τελείως βέβαιος πλέον . Όλοι οι άλλοι ασθενείς στον όροφο λένε ότι ο φίλος σου παίρνει φακελάκι και εγώ σου λέω ότι το θέλει και από εσένα . Μην ανησυχείς δεν θα προσβληθεί ο φίλος σου ο μ@λ@κ@ς ! Πήγαινε βρες τον μόνο και μίλα του . Δέκατη έκτη μέρα σήμερα Τάκη μου και σε βλέπω επιτέλους να φεύγεις για το χειρουργείο ! Τι έγινε τι σου είπε ; Πεντακό μπροστά και Χίλια μετά ; Α έτσι ! Μπράβο , ωραία , καλή τιμή φιλική τιμή ! Είχες δίκιο δεν χάθηκε ακόμα το φιλότιμο και η ανθρωπιά . Μόνο σε παρακαλώ , εμένα μη με συστήνεις για φίλο σου .